Vertrekdag - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Bernard & Ingrid Schoot - WaarBenJij.nu Vertrekdag - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Bernard & Ingrid Schoot - WaarBenJij.nu

Vertrekdag

Door: Bernard

Blijf op de hoogte en volg Bernard & Ingrid

14 Oktober 2014 | Nederland, Valkenswaard

Hallo allemaal, vandaag is het dan eindelijk zover!!!! We gaan vertrekken. Vanavond al naar Amsterdam, naar het Ibis hotel, om morgenvroeg zeker op tijd aan onze vlucht te kunnen beginnen. We vertrekken om 10.05 en zijn dan rond 9 uur 's avonds in Kaapstad. Eerst de auto ophalen en dan in circa 45 minuten naar ons eerste hotel in Paarl.
We gaan zeker proberen om iedere dag een stukje van onze reis te gaan plaatsen en als het technisch allemaal lukt ook enkele foto's toe te voegen

We hebben er zin in, Bernard en Ingrid

• 14 Oktober 2014 - 15:24

Simone Schrama:

Alvast een hele fijne vakantie en geniet van het mooie land. Tot over 3 weken en 2 dagen!
    Groetjes Simone

• 14 Oktober 2014 - 15:29

Lyke:

Fijne vakantie!

• 15 Oktober 2014 - 09:15

Angela Van Dalen:

Hallo Ingrid & Bernard,

Nou vandaag gaat het beginnen: jullie reis naar het geweldige zuid Afrika. Een druk programma: veel te zien en veel te doen. Probeer de drukte van de laatste weken hier achter je te laten, dus niet mee inchecken! Ik wens jullie een rustige reis en een hele fijne vakantie samen toe met veel plezier, gezelligheid ook de nodige rust maar met veel mooie ontdekkingen!
    x Angela

• 15 Oktober 2014 - 11:22

Joke Bongers:

Hoi Ingrid en Bernard,

Eindelijk is het dan zover. Om 10 uur de lucht in en gelukkig zitten jullie niet met een tijdsverschil daar, dus je kunt gewoon de Nederlandse tijd aanhouden. Als je mijn bericht leest dan zijn jullie er al.

Een fantastische vakantie gewenst. Heel veel zien, heel veel doen, lekker eten etc.etc.
    Liefs,
    Joke